top of page

Bolje je znati malo, a temeljno, nego znati mnogo, a površno.

Konsalting je interaktivni proces, čiji je cilj da se unaprede performanse poslovanja kroz:


Analizu postojećeg stanja,
Donošenja adekvatnih razvojnih planova,
Rešavanja konkretnih problema.

VAŠ PROBLEM = NAŠE REŠENJE

Nerešiv problem ne postoji, a ako u braku probleme rešavaju supružnici mi probleme rešavamo u ugostiteljstvu. Naš tim je tako koncipiran da niko od nas ne zna sve i zato postoje stručna lica koja će voditi obuke po sektorima. Nismo mi oni koji znaju sve, znaju najviše ili najbolje, mi smo oni koji dele znanje sa kolegama, i dajemo šansu jedni drugima da učimo jedni od drugih.

IMG_1.jpg

Istraživanje
tržišta

Definisanje usluga
i proizvoda

Na osnovu istraživanja jasno će nam se izdefinisati ciljna grupa Vašeg objekta na osnovu koje možemo bazirati sve usluge.

Prvi najvažniji faktor nakon istraživanja tržišta je konstrukcija biznis plana, definisanje usluga i proizvoda sa tendencijom biti jedinstven i prepoznatljiv.

Pronalaženje
stručnih kadrova

Praćenje rezultata
obuke

Standardizacija
kvaliteta usluge

Dodatne usluge

U današnje vreme jedan od najzahtevnijih zadataka. Naći stručan kadar ili obučiti postojeći kadar na zadovoljavajući nivo stručnosti.

Naš tim će mimo teorijske obuke imati i praktičnu obuku. Nije dovoljno samo nešto ispričati ili pustiti video. Želimo da naše kolege vide na delu praksu i oprobaju se lično u izvedbi ugostiteljskih radnji.

Kada imate stručan tim, lako je postići određeni standard, ali standard treba i održati.

Stručan tim treba čuvati, ulagati u njih, omogućiti im obuku i napredovanje i rezultati neće izostati.

  • Set - up restorana

  • Menadžment restorana

  • F&B menadžment

  • Kontrola finansija

  • Poslovna komunikacija

  • Praktični koraci u servisu

  • Fine dining

Unaprediti rad kuhinje? Evo moje vizije...

Na početku cele priče zelim da se predstavim kuhinjskoj ekipi sa kojom ću saradjivati. Potrudiću se da svoje višegodišnje iskustvo stečeno u kuhinjama širom sveta nesebično podelim sa ostalim kolegama u cilju da zajedno podignemo nivo njihovog rada i poslovanja kuhinje u kojoj je svako od radnika veoma bitna karika.

IMG-903f5186bd88f89a5f526826e1e8820d-V.jpg

Upoznavanje
osoblja

Teorijski deo
obuke I:

Sa svakim radnikom ću se lično upoznati, dati mu na važnosti i potruditi da saznam što više o njemu. Tako ću imati predstavu sa kojom strukturom ljudi radim i koji je najbolji način da im pomognem, kako da ih motivišem, podučim, uputim ili usmerim.

  • Razumevanje i primenjivanje HACCP a.

  • Pridržavanje normativa u kuvanju.

  • Racionalno korišćenje namirnica.

  • Pravilno korišćenje kuhinjske opreme.

Teorijski deo
obuke II:

Praktični deo obuke:

Dodatne usluge:

  • Važnost jakog tima i dobrih odnosa u kuhinji.

  • Poštovanje hijararhije.

  • Neprestalno usavršavanje i praćenje trendova.

  • Elektronska pismenost.

  • Stav, izgled i ponašanje kuvara u kuhinji.

  • Pravilno vladanje termičkim obradama.

  • Prezentacija jela na tanjiru.

  • Carving i dekoracija.

  • KREIRANJE JELOVNIKA

  • ODREĐIVANJE NORMATIVA JELIMA

  • PLAN SMANJENJA TROŠKOVA

  • VOĐENJE I KREIRANJE TEAM BUILDINGA

Povećati profitabilnost bara
inovativnim dizajnom pića...

Jako važnim segmentom u baru smatram kreativnost, posvećenost i korišćenje znanja i veština. Sve navedeno se mora sklopiti da bi krajnji proizvod bio kvalitetan. Biti jedinstven, prepoznatljiv i lako zapamćen su prednosti koje Vam bar može dati, a ja sam tu da Vam dam smernice da iz svog bara izvučete samo najbolje u svega par koraka:

IMG-20201224-WA0004.jpg

Teorijski deo
obuke I:

Teorijski deo
obuke II:

Praktični deo
obuke I:

Praktični deo
obuke II:

Dodatne usluge

  • Personal grooming, higijena

  • Društvena etiketa, umetnost usluživanja

  • Opis delatnosti i zaduženja

  • Bar i njegova namena

  • Barski inventar

  • Čaše i podela čaša

  • Bezalkoholna pića i topli napici

  • Podela alkoholnih pića

  • Fermentisana pića

  • Destilisana pića

  • Miksologija

  • Priprema i servis kafa i čajeva

  • Priprema i servis bezalkoholnih pića

  • Priprema sirupa i miksera

  • Servis alkoholnih pića

  • Servis i podela piva

  • Servis i podela vina

  • Kokteli (servis i prezentacija)

  • Garniš priprema i korišćenje

  • Kreiranje cocktail, vinske i karte pića

  • Određivanje normativa

  • Nabavka i smanjenje toškova

  • Bar management

Zadovoljan gost...

U sektoru kvaliteta i kontroli ugostiteljskih usluga jedinu povratnu informaciju imate od strane gosta. Zadovoljstvo gosta je unutrašnje osećanje svakog pojedinca koja mogu biti zadovoljstvo ili nezadovoljstvo. Navešćemo osnove zadovoljstva gosta i plan obuke predviđen ovom temom:

Screenshot_20230510_213505.jpg

Prijatno
okruženje

Osećaj sigurnosti

Cena - kvalitet

Teorijski deo
obuke I:

Teorijski deo
obuke II :

Dodatne usluge

Fizička percepcija koju pruža vaše ugostiteljstvo je važna za postizanje zadovoljstva kupaca. Da biste stvorili prijateljsko okruženje, vaš restoran ne mora trošiti puno novca. Vrhunski dizajn enterijera može se shvatiti kao hladan i neugodan, genijalan i privlačan ili negde između. Razlika leži u emotivnom kvalitetu vaših zaposlenih - glavnom sastojku u stvaranju posebnog iskustva za vaše goste.

Kada kupci plaćaju uslugu, očekuju da se mogu opustiti i uživati bez brige o sigurnosti. Sigurno okruženje znači imati puno ljubaznih zaposlenih koji su gostima vidljivi od trenutka dolaska do odlaska. Korisne su i česte interakcije sa gostima kako bi se usadio osećaj uključenosti u dešavanja u vašem objektu.

Vaši gosti moraju da veruju da dobijaju izvrsnu vrednost za svoj novac. Vrednost se može jeftino uključiti u njihovu posetu u obliku popusta, poklon kartica i slično. Gosti uglavnom ne očekuju ove pogodnosti, a to može jako pozitivno da utiče na njih i ostavi nezaboravan utisak pre svega pažnje.

  • Standradizacija

  • Upravljanje kvalitetom

  • Upravljanje zadovoljstvom gostiju

  • Medjuljudski odnosi u kolektivu

  • Kontrola kvaliteta

  • Kontrola procesa rada

  • Standardne operativne procedure

  • Budžetiranje

  • Cost control

  • Menu engineering

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

© Copyright 2025. - UUS Sva prava zadržana

bottom of page