top of page
gfdgdfgdfgdfg.jpg

Mi smo našu obuku podelili u četiri kategorije, a prva je:

SERVIS

Inovativno ugostiteljstvo predstavlja uključivanje novih tehnologija u sve sektore pa samim tim i u sektor usluživanja. Finalizacija proizvoda iz kuhinje i bara pred gostom je nešto što je uvek poželjno videti.

Poznavanje jelovnika, karte pića, koktel i vinske karte je obavezno. Da biste bilo šta preporučili morate znati detalje obrade i pripreme hrane, načine pripreme i osnovne sastojke koktela, podelu vina, region i sortu grožđa koje preporučujete.

16807686_1839263002962265_6483874709838388703_n.jpg

U servisu je važno da ciklus gosta bude jasno definisan. Uvek razgovarajte, ne stidite se da pitate, naš posao je takav da se uči celog života i ne može se sve naučiti.

Potrudite se da naučite pravila u postavci stola, da pratite standarde u usluživanju i poštovanju postavljenih standarda Vaših pretpostavljenih.

gfdgdfgdfgdfg.jpg

Sledeća kategorija je:

BARTENDING

Da biste radili u baru i radili kao bartender morate biti poznavalac svih, kako alkoholnih tako i bezalkoholnih pića. Bartender je osoba koja mora biti vrsni poznavalac kafa, čajeva i ostalih toplih i hladnih napitaka.

Vodka, Gin, Rum, Tequila, Whisk(e)y, Brandy su neke od osnovnih baza jer svaki koktel mora imati bazu, komplementarni sastojak i modifikator ukusa.

bar.jpg

Da bi na kraju koktel izgledao lepo osim ukusa koji mora biti uvek identičan i jedinstven koktel mora biti na adekvatan način ukrašen.

Postoje razne vrste voća, povrća, biljaka, začina, cveća koje se koriste za krajnji proizvod i igled Vašeg koktela.

Bartender mora biti takodje dobar poznavalac vina. Penušavih, aperitivnih, desertnih, ojačanih.

Da bi se neki koktel napravio prvo moramo znati sve o piću koje za njega koristimo.

gfdgdfgdfgdfg.jpg

Treća kategorija je:

GASTRONOMIJA

Dobar kuvar je zlatna alka u lancu ugostiteljstva. Svakako, kada kažemo dobar kuvar, mislimo na osobu koja je srcem predana svome poslu, jer poznato je da hrana oseća čovekovu dušu.

Pored ljubavi koju kuvari moraju da osećaju prema kulinarstvu, potrebno je da isti budu potkovani teorijskim znanjem-koje je temelj svakog kuvara i praktičnim veštinama-koje se stiču napornim radom i velikom upornošću.

Flavored salmon broth and beetroot jelly avocado pure basil yuzu dressing and crispy salmo

Hrana koju naruči gost mora biti lepa na oko, mirisna u nozdrvama, ukusna na jeziku i dovoljno količinski u stomaku.(Madjioničari su pokušali da sve ovo ispune, nisu uspeli, ali zato dobri kuvari jesu.

Svaki kuvar, odgovoran je, kako za svoju ličnu higijenu, tako i za higijenu prostora u kome radi i inventara koji koristi.

Mora biti odličan poznavalac namirnica i znati da uoči rizične, jer jedna greška kuvara, može uticati nepovoljno na zdravlje gosta.

gfdgdfgdfgdfg.jpg

I, poslednja kategorija je:

Savremeni trendovi u turizmu i hotelijerstvu zahtevaju od svih pružalaca usluga kontinuirano prilagođavanje, inovacije i izmene u poslovnom ponašanju.

Standardi su dokaz da određena organizacija poseduje kvalitet. Standardizacija predstavlja dobrovoljan, složen i stalan proces koji zahteva timski rad i sprovodi se u nekoliko osnovnih faza.

STANDARDIZACIJA

75c3f8960ad18eeaae925486bceb8573.jpg

Primenom standarda pojednostavljuje se proces rada, racionalizuju se troškovi i povećava se brzina izvršavanja zadataka, a samim tim se postiže kvalitet usluga.

Kvalitetna usluga postaje preduslov za uspešan marketing menadžment, ali i opstanak na ugostiteljskom tržištu.

Dakle, kvalitet predstavlja temelj konkurentske prednosti.

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn

© Copyright 2025. - UUS Sva prava zadržana

bottom of page